Logo’s op je uitvaartwebsite
Donderdag 16 maart 2023Je website is het visitekaartje van je uitvaartverzorgingsbedrijf. En visitekaartjes kunnen niet zonder logo’s. Belangrijk dus om even stil te staan bij het gebruik van logo’s op jouw bedrijfswebsite. BGNU geeft je graag enkele tips mee.
Onbewuste verwachtingen van logo’s
Heb je er wel eens op gelet waar grote bedrijven en bekende merken hun logo op hun website plaatsen? Heb je er weleens bij stil gestaan dat die logo’s vrijwel altijd aanklikbaar zijn? Dat is niet voor niks zo. Bezoekers van websites verwachten dat, onbewust. En bezoekers van websites hebben een hekel aan zoeken. Kortom: een opvallend ingedeelde website is leuk, maar een website die aan onbewuste verwachtingen voldoet werkt beter.
Welke verwachtingen dat zijn en hoe je daar met de website van je uitvaartbedrijf op in kunt spelen, kun je nu lezen op de website van BGNU. Als BGNU-lid vind je daar natuurlijk ook het BGNU-logo en informatie over het gebruik daarvan.
Hier vind je de tips voor het gebruik van logo’s op de website van je uitvaartbedrijf.
Hier vind je als BGNU-lid informatie over het BGNU-logo en kun je ons logo downloaden.
BGNU staat voor betrouwbaarheid
Als lid van BGNU mag je natuurlijk het logo van onze branchevereniging gebruiken. Daar zijn wij zelfs heel erg blij mee; je maakt onze brancheorganisatie zo meer bekend.
Jouw uitvaartonderneming laat er ook mee zien dat ze is aangesloten bij een brancheorganisatie: de bezoekers van websites waarderen dat op zichzelf al, omdat het betrouwbaarheid uitstraalt. En BGNU staat natuurlijk ook echt voor kwaliteit in de uitvaartzorg. Dat kun je prima benadrukken door ook het logo van het Keurmerk Uitvaartzorg ook goed zichtbaar op je website te plaatsen.
Reacties