BGNU Innovatie-uurtje: Sociale media marketing met AI
In de huidige tijd kun je ook als uitvaartbedrijf nauwelijks nog zonder social media. Hoe onderhoud je met behulp van AI in minder tijd en met meer inspiratie je sociale media?
Ook in dit Innovatie-uurtje gaan we weer met een concreet onderwerp aan de slag. Namelijk: hoe gebruik je AI voor het onderhouden van je sociale media? We nemen je stapsgewijs mee in hoe je als uitvaartondernemer met de hulp van AI makkelijker en betere online campagnes en posts kunt maken voor platforms zoals Instagram, Linkedin en Facebook.
Onze spreker is – net als in de eerdere webinars over AI – Michel Brinkhuis. In zijn uitleg gaat hij uit van het gebruik van gratis beschikbare AI-programma’s.
Michel Brinkhuis liet je al eerder kennismaken met AI-toepassingen die interessant zijn voor de uitvaartzorg. Zo liet hij je tijdens het Innovatie-uurtje in januari ervaren hoe je uitvaarteksten creatiever kunt maken met Chat-GPT en vertelde hij in april hoe je beelden kunt genereren en bewerken met AI.
Log in en meld je aan via onderstaande button!
- Het BGNU Innovatie-uurtje is alleen toegankelijk voor (medewerkers van) BGNU-leden. BGNU-leden kunnen het Innovatie-uurtje ook terugkijken via de website van BGNU.
- Deelname aan het live-event telt mee voor de permanente educatie van Register Uitvaartverzorgers; voor terugkijken worden geen PE-punten toegekend.
- Let op: de PE-punten kunnen alleen worden toegekend, als je bij het aanmelden je SKU/NaVU-registratienummer hebt ingevuld, en als je persoonlijk bent ingelogd bij het live-event!